Update

2015



Jaha, var ska man börja då? Det har varit en ganska lugn vecka. I onsdags hade jag dans själv med E så då tog jag det lugnt på starbucks undertiteln och när jag kom hem var jag off. I torsdags så fick lillan feber så fick ändrade jobbtider vilket inte störde mig så mycket, förutom att jag missade gympasset med Jill. Så var off vid 6pm och packade pch så i för helgen.

Idag jobbade jag lite annorlunda, 8-9 + 12-8 vilket var helt okej. Kändes konstigt bara att bara ha 3h paus istället för 4 men det gick bra. Han ut och gå en runda innan jag var tvungen att gå hem för att duscha. Sen hämtade jag lillan vid 12 och hem och så sov hon ett bra tag medan jag tog det lugnt och fixade på mitt rum. Vid 4 hämtade vi A på tutoring och efter det vidare mot att hämta E från girl scouts. När vi kom hem var det middag och sen film och sen slutade jag 😊 Inte allt för farlig dag och barnen var hyfsat goa!






Gillar muggen jag köpte tidigare i veckan. Hade tänkt görs en egen men nu sålde dom ut dom för 3 dollar sp köpte en färdig istället :3


Såhär blev sista sidan i min scrapbook för februari. Är nästan ikapp, målet är att bli klar med mars innan april är över... Får se hur det går!

Nu sitter jag hos Jill och vi ska förhoppningsvis snart sova för vi blir upphämtade vid 6 imorgonbitti för att köra till San Antonio och vår weekend class. Drygt men ska bli skönt att få det avklarat!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?