Satan vad jag är dålig på att blogga!

2015



Ja, lite så som rubrikren lyder är det väl... Vet egentlgien inte vad som hänt bara att jag fortsätter tänka att jag ska blogga, bara att jag aldrig gör det!
 
I fredags jobbade jag endast 1-5 viljet var huuuur skönt som helst! Kan hända att jag jobbade på morgonen med... och att jag stack till gymmet men kommer inte riktigt ihåg! När jag var off tog jag det lugnt lite innan jag körde iväg för att hämta Karoline och Jill för att käka middag. Blev middag på en italiensk restaurang och sen vidare till Amy's ice cream för efterrätt.
 
 
 
I lördags jobbade jag 8.30 och hade endast yngsta och äldsta vilket var ganska skönt. Vid 9.30 tog jag dom ut till bilen, efter att ha packat med oss lunch, för att åka till Thinkery Museeum som det kallas för. Det är som ett barnmuseeum med massa experimentsaker och massa saker att leka med. Det var väldigt uppskattat och det är skönt att min värdmamma köpte medlemskap till mig där för 4 personer, i ett år, så man slipper stå i köerna som brukar vara otroligt långa... Så det var bara att gå förbi alla :D Vid 12 packade vi in oss i bilen igen mest för att det började komma så otroligt mycket folk och då är det inte lika roligt. Sen när vi kom hem så lekte vi lite och jag stannade kvar där nere även efter att jag var off för jag hade inga planer direkt. Gick upp på rummet och kollade två sista avsnitten av Game of Thrones för att vara redo inför söndagen och premiären av säsong 5. Sen låg jag iprincip i min säng hela kvällen hahah. Rörde mig lite för att äta middag men det var typ allt. Men sen vid typ 10 tidne kom Jill över för att käka glass och ta det lugnt vilket var övernice :3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I söndags var det massa saker som hände! Vid 12 bar det av för födelsedagslunch för Meri på cheesecake factory. efter det var det tillbaka hem, hämta min bil och den åkte vi alla till köpcentrat en liten stund innan jag och Alina behövde åka till vårt aupairmöte. Denna gången var det en picknick så inte så farligt. Efter det körde jag hem Alina och jag gick in snabbt för att hämta min vattenflaska och sen körde jag iväg igen för premiären av GoT. Det är någon klubb bara en bit från mig som hade gratisvisning och det var perfekt för mig ju då vi inte har HBO här hemma (kanske får snart, håll tummarna!!!). Så mötte upp Karoline, Melanie och Meri igen och kollade på premiären. Så underbart att det är igång igen <3 Känner mig lite besatt faktiskt... MEN SÅ AWESOME ATT DET ÄR IGÅNG IGEN!!! Jag läser ju böckerna så är endast på boken som föreställer säsong 3 i serierna, så jag är otroligt taggad på att läsa vidare snabbt som satan!
 
 
 
 
Idag jobbade jag 7-5 vilket var helt överkomligt. Även om det är en 10h dag så känns det verkligen inte som det för att tiden fram till typ kl 1 får så fort då jag och B är ute och flänger. Idag blev det banken, sångstund, handla proteinpulver till mig (som är lika äckligt som det jag har i Sverige......) och tillslut handlade vi mat innan vi åkte hem för lunch! Resten av dagen bara flög iväg och direkt när jag var off gick jag ut och promenerade lite för att inte somna. När jag var tillbaka lagade jag pasta och köttfärsäs till middag och nu sitter jag på rummet lite innan jag ska sova! Börjar inte förrän 1pm imorgon så ska försöka ta mig iväg till en park för att powerwalka lite så får hoppas på fint väder!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?