Mina naglar dör ut...

2015



Asså jag vetifan vad det är men sen jag kom till USA har mina naglar varit så sjuuuukt kassa :O Hade fina och starka naglar innan men nu filar jag ner dom helt hela tiden och innan dom hinner växa något så delas/skivas dom eller får hack i sig... Okej? Tror det kan bero på 2 saker. 1. Jag tvättar händerna heeeeela tiden när jag jobbar (även när jag inte jobbar men främst runt barnen) och naglarna suger ju åt sig vattnet = dom blir mjuka. 2. Jag har någon brist på någon vitamin eller mineral jag behöver... Ska se till att köpa några bra multivitamintabletter nästa vecka när kontot är påfyllt och se om det hjälper. Försöker dra ner på handtvättandet men det går bara inte! En sak som är så svårt här är att avgöra vad som är "äkta" och inte. Som vitaminerna. Det finns säkert 198498723 olika sorter, men här är det riktigt svårt att avgöra vilken av dom sorterna som faktiskt är riktiga. Vet inte om jag ska åka till ett apotek och fråga kanske... Vi får se helt enkelt!
 
Idag jobbade jag 8-6 vilket var väldigt skönt. Tog med B till Whole Foods story time, sen till en park och mötte upp Lena (hon som körde oss till och från San Antonio) och hennes yngsta värdbarn för lite lek. Hennes flicka var dock bara 2 så B tyckte inte det var så kul haha! Sen åkte vi och handlade, hem och sen blev det en nap för oss båda! Efter det var det dans, så stack till Starbucks för lite häng och en cakepop, med A och B och när vi kom hem var min värdpappa hemma och lagade middag och jag var off. Stack då till gymmet för bodypump igen och kände hur jag kunde ladda på lite extra med vikterna idag! Skönt! På måndag blir det att öka ytterligare lite :D
 
Imorgon är det jobb 1-8pm så det blir gym med Jill före jobb!
 
Enda bilden jag har tagit sen senast är från igårkväll, när min vårdpappa hade tagit av skalet på min dator. Har försökt få av det ett bra tag nu då jag haft det på enda sedan jag köpte datorn, så kände för att köra lite utan nu. 
 
 
Min fina bebis <3








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?