Liten bloggpaus

2015



Blev en liten bloggpaus där ja, mest för att jag inte orkat ladda över bilder eller skiva inälgg. Men tänkte göra en lite samanfattning om senaste veckan.
 
Det har inte hänt något speciellt. Dagarna har varit som vanligt ochnu de senaste två veckorna har jag slutat väldigt tidigt på torsdagar och fredagar vilket har varit väldigt uppskattat av mig :D
 
Något som står på min lista att fixa är ju ett inlägg om veckan i Miami, men det orkar jag inte ta tag i för att jag vet hur mycket fix som väntar. Får bli en dag när jag vekligen känner att jag vill skirva om det hehe. Just nu nöjer jag mig med dagboken!
 
I helgen åkte jag och campade med familjen och en massa vänner till dom. Vi stack i fredags vid 1 tiden och körde typ 3h bort till Colorado Bend State Park. Helt okej fint. Det var jättemysigt att komma iväg med alla även om jag inte hade så värst kul för att jag inte kände någon och hela familjen umgicks med deras vänner somv var där. Dock fick jag prova på min första smoore vilket var såååå gott. Varför gör man inte det i Sverige? Sedan på lördagen vid lunch åkte jag med min värdmamma tillbaka hem. Resten av familjen kom hem senare på kvällen. När vi var tillbaka kom Jill med ben och jerrys, min räddare i nöden <3 Hade nämligen ingen bil. Sen gjorde jag lyxmiddag till mig själv när hon åkt och spenderade resten av kvällen med att börja kolla på 4e säsongen av game of thrones. Försöker uppdatera mig nuinnan söndagens premiär!!
 
 
Min pojkvän hade med sig svenska påskägg och svenskt godis som jag gav till barnen i lördags!
 
 
 
 
 
I söndags kom Jill hit på frukost så vi bakade scones och bara satt och slappade i 2h innan vi körde iväg till Ikea. Fick köpt ny choklad och ätit en kanelbulle, min första sen jag kom hit! Efter det stack vi hem här och kollade på lite klipp med Johan Glans, Soran Ismail och även på roasten av Justin Bieber. Sen efter att hon åkt hem kollade jag lite GoT.
 
 
 
Idag har jag jobbat 8am-6pm vilket är en helt okej jobbdag, dom brukar gå fort. Stack till en sångstund med lillan, sen handlade vi innan vi åkte hem och hadelite picknick i vardagsrummet. Sen när de stora kom hem var det bara läxor och lite lek innan middagen och sen var jag off. Nu ligger jag bara i sängen med en låsning i ryggen och orkar inte röra mig!
 
 
Fick B att leka med lite bokstäver innan och skriva lite olika namn. Superduktig var hon!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?