Your visa has been approved!

2014



Goddag!
Igår kom jag hem från en snabbvisit i Stockholm efter att ha fixat mitt visum. Upp med tåg i söndags och hem igen måndag eftermiddag (hade ambassadtiden 10.00 på måndagen). Det gick relativt snabbt och smidigt och jag fick mitt visum godkänt! Så nu är det bara att vänta på att få hem passet igen :) Sedan nästa måndag är det dags för hälsoundersökningen (och förhppningsvis PPD-test/blodprov) och sedan är allting klart! Bara resväskor som måste inhandlas nu med...
 
Kan nu även stryka över fler saker på min lista!
  • Kopia på körkort 
  • Kopia på pass
  • Kopia på gymnasiebetyg
  • Agreement form
  • Skicka efter polisregisterutdrag
  • Skicka ovanstående till Cultural Care
  • Boka hälsoundersökning
  • Gå på hälsoundersökning (27 oktober)
  • TBC-test (får se när det blir...)
  • Beställa personbevis
  • Boka ambassadbesök
  • Gå på ambassadbesök (20 oktober)
 

Tidan bara flyger iväg och idag är det endast 40 dagar kvar innan min avresedag! Det är nu man börjr förstå att man ska lämna och inte komma hem till Sverige på över ett år... Men kul ska det bli!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?