Konsten att packa ner sitt liv...

2014



Godkväll!
Just nu sitter jag och försöker skriva en packlista samt vad jag ska packa i de olika väskorna. Jag kommer ha enhandväska med det viktigaste i, så som pass, viktiga papper, dator, kamera etc. Sedan kommer jag ha ett handbagage där man ska packa till de första dagarna på training school (ifall bagaget skulle försvinna eller bli försenat) samt två stora väskor att checka in som får väga 20kg styck.
 
Det är en konst kan jag säga att försöka skriva ner allt man vill ta med sig (sedan sortera ut vad som verkligen är nädvändigt). Hur ska man kunna packa ner sitt liv i två väskor på 20kg st? Som tur är har jag lite mer än två veckor på mig att klura ut hur packningen ska gå till. Men tills dess, ska jag försöka få ihop listan här...
 
 
20 dagar kvar...








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?