My heart is telling me something, but my mind is telling me otherwise.

2013



Lite halvt spontan idag!
Vaknade upp hos fina pojkvännen, ovanligt trött och drog mig i ut till skolan i ösregnet. Var sjukt trött i skolan så det var hem och sova och strunta i gymmet idag. Men efter en powernap blev jag helt pigg så drog iväg på ett cirkelfys pass trots allt! (Mest som en ursäkt att inte plugga matte...)
Så nu sitter jag nyduschad, och äter lite kvarg med fun light jordgubb och varma hallon. Mums! :3
 
Sen det här eviga velandet mellan att söka till universitetet direkt eller ta en paus och sticka till USA som Au Pair ett år efter studenten. Jag är för insatt i det med att vara Au Pair för att inte åka, samtidigt som jag inte tror att jag klarar av att lämna allt... På ett år händer så mycket som inte går att varken förutspå eller förhindra. Så ångesten kommer nog hålla sig kvar ett bra tag. Det som nog är allra jobbigast är att min ansökan snart måste vara klar, om jag väl bestämmer mig för att åka.
 
Får bli gamla bilder, har inget nytt att bjuda på :)
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?