Beach body 2030

2013



Hellu. Fick ett ryck att slänga in ett blogginlägg så here we go, och så det vi vart det leder!
I skrivande stund sitter jag och laddar upp med min påhittade chokladgröd med banan och hallon inför ett pass på Friskis, Intervall Flex ska jag prova på idag, for the first time! Får väl se hur det går :) Gröten är god iallfall! (As usual... :3)
 
Idag mår jag faktiskt lite bättre tillskillnad från föregående dagar, men det går fortfarande i vågor och chocken har inte riktigt lagt sig än. Känns som att jag fortfarande reagerar på det hela. Hoppas det går över snart så mer tankar kan ägnas åt skolan *suck*. Men min älskling mår bra och det är det ända som betyder något!
 
Nu ska jag käka upp, byta om och sedan ta bussen till gymmet. Börjar bli bråttom nu. 
Ciao for now.
 
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?