Slutpåcitatsåbjuderpåenvanligtråkigrubrik.

2013



Då ska man leka effektiv! Stack hem efter simningen i skolan idag då förkylningen slagit till på max, sov en stund och vaknade för någon timme sen och har pluggat både historia och tyska. Blir nog även lite matte innan jag ska gå till sängs idag, matteprov på fredag. Annars kämpar man på som vanligt, vet inte varför jag kände för att blogga just nu... Har tänkt på det ett tag men inte riktigt orkat klicka in på blogg.se och göra det. Men nu är det gjort och det känns ändå lite bra!
 
Ville bara dela med mig lite om vad som kommer hända. På fredag kl 20.00 kommer jag befinna mig på KB i Malmö och se Stiftelsen för första gången med min fina pojkvän, that's right. Behöver jag beskriva hur mycket jag längtar och hur kul det ska bli? Skulle inte tro det, men otroligt beskriver båda sakerna ganska bra! Så denna veckan taggar jag fredagen med att lyssna på deras låtar samtidigt som jag pluggar, fastän det kommer resultera i att jag memorerar fler låttexter än formler som jag behöver kunna till provet. Men det löser sig, så som det alltid gör! Får se om jag tittar in imorgon också. 
Puss och kram.
 
Jag och min bästa vän var ju i Paris den 1-4 Januari nu i vintras så bjuder på en bild därifrån. Det var förävrigt riktigt underbart, 4 dagar med bästa vännen i självaste Paris, om man ändå hade råd att göra något liknande ofta!
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?