Sjuklingen.

2013



Nu har jag precis räknat klart på diagnosen för kapitel 2 i min mattebok, alla rätt. Wooh, ett steg i rätt riktning iallafall. Ska bara räkna typ 100 tal till i ett block som har typ 4 sidor kvar, super...
Annars sitter jag och dricker te som en galning, vill bara bli frisk till imorgon, någorlunda iallafall! Det är ju Stiftelsen!!!!! :O
 
En annan liten rolig sak är tyskaläxan vi fått till nästa fredag. Vi har nämligen fått vars en biobiljett till att gå på bio och sedan skriva en recenstion på tyska på 300 ord. Men bio? Sjukaste, men så ball! Jag klagar verkligen inte! 
 
Men nu ska jag gå tillbaka till matteplugget, sen efter det blir det antagligen tyska och historia, som gårdagen... Bara för att man är sjuk så betyder inte det att man kan vila, inte om man går på Borgar iallafall :(
 
 
 



HAHA älskar bilderna!
KRYA!!!!<3







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?