Om perfekt existerat, skulle alla vara likadana.

2012



 
Funderar på att börja blogga igen, den har ju legat nere sen typ mars eller något om jag inte minns fel...? Anledningen är att jag saknar det, men har ändå inte hittat tid till det :3
 
Bilden ovan är på mig och min föredetta medryttarhäst, som dessvärre avlivades för exakt två veckor sen nu. Men det har gått lite tid så man har hunnit vänja sig vid tanken. Istället för att man är ledsen över det, är det numera som ett lyckligt minne. Självklart saknar jag honom, och det gör ont att tänka på att det var vi som skulle ut på tävlingsbanorna så snart.
 
Vet inte riktigt vad jag kommer skriva om, men det blir väl ganska basic, mina dagar, mitt liv, i mina ord. Inte mer än så. Hoppas det är något värt att läsa, iallafall när man har mindre roligt :)
 
Ny header ska fixas men jag måste få tag i någon kompis som kan hjälpa mig då jag är väldigt obegåvad när det kommer till sådant. Så det kommer nog fixa sig!
 
Ha e superduperbra fredag! :)
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?