Ljungaverk.

2012



Det är färdigspelat för mig idag, blev lvl 86 och 50% kvar till 87! På god väg heheh
Just nu sitter jag och pluggar (igen) inför provet imorgon... En massa som ska in i huvudet. Men till detta har jag lyssnat igenom Stiftelsens nya album, Ljungaverk
U N D E R B A R T 
Själv har jag ju en liten crush på sångaren Robert Pettersson eftersom att Takida är mitt favotitband. Men att höra honom sjunga på svenska är en omväxling, åt det goda hållet såklart. Älskar hans röst!
Skivan består av 10 låtar, där deras första låtar Vart jag än går och Härifrån finns med.
 
1. Viljan (4:11)
2. Du är ju allting (4:05)
3. Nu får du gå hem (3:35)
4. Idag (5:49)
5. När herr Ångström hade fest (3:58)
6. Vildhjärta (4:23)
7. Härifrån (1:54)
8. Vart jag än går (3:27)
9. Ur balans (3:16)
10. Rotlös (4:54)
 
 
Mina favoriter är nu, förutom såklat Vart jag än går, Rotlös och Idag. Se till att ta en stund och lyssna igenom albumet, du kommer inte ångra dig :)
 
 
Förresten, för er som är lika galna i Takida som jag är och även ni som bara tycker om dom, glöm inte att på fredag släpper de en ny singel. Hur underbart är inte det? Den kommer spelas på NRJ efter kl 8.00, och då är jag dessvärre i skolan så jag får hålla mig till senare på dagen. Den heter Swallow (Until you're gone). Kan knappt vänta! Vill bara ha fler låtar :3
 
 
 
Godnatt till er som ska sova, jag blir uppe ett bra tag till med mitt plugg! :)
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?