Hårfärgning på G.

2012



Just nu sitter jag här med hårfärg i håret och väntar på att tiden ska gå, vi ska nämligen köra en runda sen, förmodligen en sväng till mobilia.
Mitt hår är verkligen ett problem just nu hahah Jag hade det väldigt rött i våras men av någon anledning färgade jag det väldigt mörkbrunt, typ svart. Jag förstår fortfarande inte, och nu håller jag på att kämpa med att få det rött igen. Det är inte det lättaste då hårfärg  fastnar väldigt bra på mig så det mörka vill inte försvinna. Detta är nu andra omgången jag färgar hela håret med SYOSS Mahogany brown för att få en röd grund i hela håret. Om 4 veckor ska jag sätta i SYOSS Intense red för att se om det ljusa röda vill komma tillbaka. Håller tummarna till max för det är såååå snyggt när det blir den klara röda!
 



Jenny

Oo, det var ju den röda jag körde när jag hade så himla rött förra året. Men knepet jag hade var ju att bleka först, men det sliter ju så himla mycket på håret tyvärr! Men om du behöver hjälp vet du vart jag finns;) Kram

Svar: Yes, det som är grejen, jag vill verkligen inte bleka det! Men bara hela håret blir vinrött så går det lätt att få det rött, det var så jag gjorde förra gången! :) Yupyup ;)
Matilda PW







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?