Vilken måndag!

2012



Verkligen den bästa måndagen på länge! Vaknade pigg efter att ha sovit 4h, vilket inte brukar hända mig. Sen när man kommer till skolan ser man att 2 lektioner är inställda, vilket gjorde att vi slutade 12.20 :D Sen hem och drog iväg på ett spinningpass med Nathalie. På vägen hem får jag reda på att vårt historieprov är framflyttat till nästa torsdag. För en gångs skull har det varit en riktigt bra dag, men ska väl inte vänja mig heheh
 
Men även nu när jag sitter och kollar runt på nätet kommer jag på att Takida släpper sin nya skiva på ONSDAG! Otroligt, och jag såg även att de släppt 4 låtar på spotify som man kan lyssna på nu! Underbara allihopa. De som ligger uppe nu är lugnare versioner, så perfekt! <3
 
Här har ni spotifylänkarna!
Swallow (Until You're Gone) - Boxroom Version
 
You Learn - Boxroom Version
 
Willow and Dead - Boxroom Version
 
Summer's Gone - Boxroom Version








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?