Nothing makes me so strong as your fragile heart.

2012



Dags att börja jobba med bloggen igen känner jag! Få läsarna tillbaka (inte för att jag hade så värst många innan men ändå!) :D
 
Tänkte köra en sån liten nedräkning till olika saker som kommer hända de närmaste månaderna. Jag håller ganska bra koll på hur lång tid det är kvar till olika sager jag längtar efter... Kan vara så att jag räknat fel heheh...
 
6 dagar kvar till 1:a advent.
16 dagar kvar till min 17års dag.
16 dagar kvar till piercing i naveln.
26 dagar kvar till julafton.
33 dagar kvar till nyår.
34 dagar kvar till Paris.
65 dagar kvar till Stiftelsen på KB.
 

Jag ska se om jag kan slänga upp dag 8 inom de närmsta dagarna, det är nämligen bilder från min barndom... Är nog inte det lättaste att hitta men jag ska försöka!
Här kan ni få se listan igen, det är ju inte alls långt kvar nu!
 
Dag 1. 
Detta måste jag alltid ha med mig.
Dag 2. 
Fota 8 saker som är riktigt nice att ha hemma.
Dag 3.
Det pinsammaste jag varit med om.
Dag 4.
3 saker i min garderob som jag inte kunnat leva utan.
Dag 5. 
Bilder på alla hårfärger jag haft.
Dag 6.
Top 3 raggningsrepliker.
Dag 7.
Detta måste jag göra innan jag dör.
Dag 8.
Några blider från min barndom.
Dag 9.
Det du verkligen hatar som personer gör i vardagen.
Dag 10.
Göra ett videoinlägg. Valfritt ämne!
 
 



Nathalie

http://meewee.blogg.se

ohoho ser fram emot dag 8 ! :D
ohh ska du göra navelpircing på din B-day?! :D

Svar: Ja, ska se om jag hittar bilder sen! :DJa :S hahah och mamma om hon inte drar sig ur ;)
Matilda PW







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?