Ledig tisdag!

2012



Yes, sitter här i soffan, varmt som tusan är här, och försöker skriva på min uppsats. Därför är det inte en så ledig tisdag trots allt, är ju hemma från skolan men måste plugga... Uppsatsen ska vara inne imorgon och sen har jag ett föredrag att skriva, på tyska... Ska ju bli kul! Senare ska jag och mamma nog köra iväg och handla, jag vill handla hårfärg nämligen, utväxten som jag har nu är icke nådig. Hahah, min naturliga hårfärg ser grå ut brevid det röda pga kontrasten mellan färgerna. Vilket inte är så charmigt!
 
Slänger upp en av mina favoritbilder <3
 



nathalie

http://rasmusmamma.vimedbarn.se/

Hej där :)

Vad har du för planer inför nyår ?

kram

Svar: Hejsan!På nyår blir det väl att festa med min bästa vän och sedan dagen efter åker jag till Paris :)
Får man fråga vad du själv har för planer? :)
Matilda PW







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?