Uppstart!

2012



Hellu (:
Efter nästan 1,5år (!) tänkte jag börja med att blogga igen. Anledning: why not? Jag känner att jag har en massa saker som försigår i mitt huvud, och jag har en massa att dela med mig av till folk som vill och inte vill läsa det. För att komma igång med skrivandet fixade jag en liten blogglista (med hjälp av Felicia, feliciajensen.devote.se). Hoppas mina ord är något Du vill läsa. Enjoy!
♥ Dag 1 - Presentation
♥ Dag 2 - Min bästa vän
♥ Dag 3 - 5 saker ni inte visste om mig
♥ Dag 4 - Min dag
♥ Dag 5 - Något jag aldrig kommer glömma
♥ Dag 6 - Min medryttarhäst
♥ Dag 7 - Favoritgren inom hästsporten
♥ Dag 8 - Mina rädslor
♥ Dag 9 - Detta längtar jag efter
♥ Dag 10 - Det här hade jag på mig idag
♥ Dag 11 - Mitt mål med ridningen
♥ Dag 12 - Den här veckan
♥ Dag 13 - Det här ångrar jag
♥ Dag 14 - Ridkläder
♥ Dag 15 - Någon som har förändrat mig
♥ Dag 16 - Favoritplats
♥ Dag 17 - Favoritfilm
♥ Dag 18 - Ett ögonblick
♥ Dag 19 - Mina ambitioner
♥ Dag 20 - Min kärlek
Kram.








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?