♥ Dag 5 - Något jag aldrig kommer glömma

2012



Det mest underbara minnet!
Det var den eftermiddagen för cirka 4,5 år sedan när min häst anlände till stallet. Det är ganska okänt, men för då 4,5 år sedan fick jag min första ponny. Den känslan är nog den bästa som jag upplevt hitils i mitt liv, jag kunde knappt vänta att få se min prinsessa när säljarna körde upp på gården med släpet. Det går verkligen inte att förklara, men då var jag verligen som lyckligast, jag kommer exakt ihåg allting, hur det såg ut, tiden, vädret, allt, och det var så underbart. Den kvällen ville jag inte åka ifrån stallet och på kvällen var det allt annat än lätt att sova.
Blir helt varm inombords när jag sitter och tänker tillbaka på det, det var så längesen, med det käns som om det var precis, tiden går för fort..
(Ska leta fram någon bild på henne så ni kan få se (:  )



mamsen

Ja lilla Zoraya. Man tänker på henne ibland. Synd hon oxå ville vara chef bara:-)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?