♥ Dag 1 - Presentation

2012



Då tänkte jag att jag drar igång direkt (:
Ja, jag heter Matilda, kallas oftast för PW eller Matte, och jag fyllde hela 16år nu den 14e december. Jag bor med min mamma och låsaspappa en bit utanför Malmö och med min pappa i självaste Malmö. Hos mamma har jag 4 underbara katter och en schäfer. För att fylla ut familjen har jag även 3 syskon, två småbrödrar och 1 lillasyster. På fritiden håller jag på med allt från hästar till att sy och spela dator (måste jag erkänna) och jag tänkte att jag ska dela med mig av ridningen, mitt kreativa jag och allt annat som rör mitt liv.
För er som inte visste vem jag var, så har ni iallafall fått en liten överblick. Som person är jag väldigt glad och optimistisk, och tycker om att dela med mig av saker som försigår i mitt huvud.
Hoppas detta var nog. Hörs imorgon!
Kram PW (:








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?