Tisdag och tandläkarbesök

2015



Idag jobbade jag på morgonen och tog med B till skolan innan jag stack till gymmet med min träningsvärk. Blev lite core och cardio innan jag stack hem för lunch, dusch och en liten nap. Sen började jag strax innan 1 idag för att köra med min värdmamma och hämta upp alla 3 på sina skolor och sen köra med dom till sin tandläkartid. Min värdmamma behövde jobba undertiden så därför jag var tvungen att följa med, annars hade jag varit off... B klagade på värk i öronen så hon fick en läkartid bokad till efter tandläkaren med :( Iallafall så gick det bra hos tandläkaren och på g tillbaka droppade vi B hos sin pappa som tog henne till doktorn.
 
 
 
 
 
Hahah i väntrummet hos tandläkaren fanns dessa gosedjur med tänder. De såg så roliga ut och man kunde även stoppa in handen för att röra munnen, ilket ungarna tyckte var sååå kul. Sen stora tandborstar så att barnen kunde borsta tänkerna på djuren, såklart. I väntrummet fanns det även 3 iPads, två tvapparater som visade film och massa leksaker, lite annorlunda från min tandläkare i Staffanstorp ;)
 
Vi andra åkte hem och sen åkte jag för att lämna A på tennis. B var hemma igen när jag kom och då blev det massa medicin till henne och sen middag till mig, E och B! Efter lite lek och chores åkte vi för att hämta upp A och när hon åt och duschade, lekde de andra två. Innan läggdags läste jag lite Harry Potter med A och sen efter lite läsning med B, somnade hon snabbt! Hon mådde mycket bättre nu på kvällen, så blir nog skola för henne imorgon :)
 
Nu har jag precis kollat klart PH och ska nog sova nu!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?