Träningsvärk!

2015



Veckorna bara springer iväg och nu är det bara 2,5 vecka kvar innan jag jobbar min sista dag som aupair. Blandade känslor, verkligen!
 
I måndags hade jag en kort dag som vanligt. Började inte förrän 1.30pm så sov till typ 11 innan jag gick upp och åt frukost framför serier. Åkte sen och hämtade B och sen åkte vi till heb för att handla mat inför veckan. För en gångs skull hade jag planerat middagar för hela veckan hahah så det var lättade att handla! När vi kom tillbaka hem packade vi upp allt snabbt och jag fixade snacks till alla då vi åkte iväg på dans direkt när de stora kom hem. Hängde med A och B medan E dansade och sen åkte vi hem och var hemma lagom till middag. Åt rester så det var lätt middag hahah! Efter jobb åkte jag på borypump i vanlig ordning och hängde med Jill efteråt ganska länge.
 
När jag kom tillbaka hem satte jag mig i köket och pratade med mina värdföräldrar lite innan jag åt kvällsmat, kollade PH och sov :D
 
Tisdagen bjöd också på en ledig morgon så körde ett cardiopass på crosstrainern framför Bones innan jobb. Hann även hem och skypa med Alex och planera vår resa lite bättre. Hängde med B hemma efter att jag hämtat henne och hon hjälpte mig med tvätten innan hon somnade. Vilade då lite själv och sen kom de stora hem och då de inte hade läxor blev det bara snacks och häng. Min värdmamma tog A till hennes tennis så hade bara de andra två hemma. Vi kollade lite tv innan jag och B lagade middag. Minihamburgare blev det och det var väldigt gott! Gav B ett snabbt bad innan vi hämtade A och sen var jag off efter att jag gett henne middag. Stack då och mötte upp Jill på gymmet och körde lite extra squats och handstands, aldrig fel!
 
 
 
Åh vad jag kommer sakna denna ungen <3








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?