Halvvägs igenom onsdagen

2015



Snart helg, igen! :D
 
Jag var sååå trött när klockan ringde imorse då jag kom i säng ganska sent igår. Var ju tvungen att kolla PH efter att jag kom hem från gymmet :3 Mina jobbtider blev ändrade idag, skulle egentligen jobba morgon med min värdmamma tog B istället så jag börjar inte förrän 1.30. Passade då på att gå på bodypumppasset som finns på onsdagar 8.30. Världigt roligt faktiskt men det kändes typ överallt, så mycket träningsvärk efter både måndagen och tisdagen. Efter passet sprang jag lite på crosstrainern för att dra ut på tiden lite och sen duschade jag och mötte upp Jill på mallet. Hängde där lite med henne och sen hem. Har nu precis ätit luch hemma, börjar om 30 min (men måste köra om 15). 
 
 
Jobbar till 9.30 ikväll så kommer nog somna ganska snabbt efter det (eller efter PH såklart) :D








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?