Måndag och tisdag

2015



Jag bloggar ikapp på riktigt nu!!
 
Måndag: Det var en väldigt kort jobbdag, mestadels för att det var en helgdag här, Labor Day! Enligt schemat jobbade jag 12-5 vilket hade varit helt okej ändå haha. Innan jobb stack jag och tränade och sen började jag efter att jag ätit lunch typ. Tog då med mig barnen till heb och handlade massa mat och sen åkte vi hem igen. Alla lekte då ganska fint en stund och vid 2 käkade vi snack. Då kom ett par familjekompisar hit och sen tog min värdmamma alla till poolen. Så jag var kvar själv i huset. Lagade då massa kyckling, ris och currysås (tänkt som middag till barnen men de tyckte inte om det, som förväntat!) och sen rensade jag ut massa kläder från barnens garderober. Så satans mycket kläder! När jag var klar med det var klockan typ 4 och jag frågade om jag fick sticka och köpa ett nytt album till min scrapbooking, det fick jag så gjorde det. Var hemma till 5 och var beredd på att fixa mat till ungarna men då hade min värdmamma redan fixat allt, så jag var off tidigt! Gjorde inte så mycket mer än att kolla paradise hotel och läsa. Läste ut min bok, vilket gör att det tog exakt två veckor för mig att läsa ut den :D Lite stolt! Nu är det bara en bok kvar!
 
 
När man kommer ut till detta efter gymmet. Min bil är den blåa... Fick krypa in genom passagerardörren!
 
 
 
Working hard! 
 
 
Standard vamr oboy på kvällen för att läsa :D
 
Tisdag: Denna dagen har gått väldigt fort! Jobbade 7-9 + 1.30-7. Började dagen med att köra dom stora till skolan, hem med B igen för att göra henne redo för sin skola. Droppade henne vid 9 och åkte sen till gymmet. Väl hemma duschade jag och gjorde världens godaste macka till lunch och sen chillade jag framför greys tills jag började igen. Åkte och hämtade B och sen la jag henne för nap och hon sov tills vi skulel sticka till tennisen haha. Undertiden tvättade jag och tog också en liten nap :3 När de stora kom blev det snack och läxor och sen iväg till tennis och efter det hem för att laga middag. Min värdmamma kom hem då så kunde köra själv och hämta A och sen var jag off när jag gett henne middag! Har nu suttit och fixat bilder för min scrapbooking till juli och augusti så ska åka och skriva ut dom imorgon! Nu ska jag läsa lite innan jag ska sova, börjar 7 imorgon igen!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?