Måndag 28/9

2015



... eller 9/28 som man säger här ;)
 
Inga bidler från dagen... Kan dock vara för att det var en ganska normal dag :) Hade min spanska på morgonen med Alina, min tur att köra så var extra noga med min parkering efter incidenten från två veckor sen... Idag var faktiskt första dagen jag tyckte att jag hängde med någorlunda hela lektionen! Vi fick ingen läxa tills nästa vecka men ska se till att läsa igenom alla mina anteckningar så att jag kan verka liiiite duktig nästa gång. Kan nog snart kalla mig fyrspråkig (y)
 
Efter klassen var det hem för lunch och sen iväg för att hämta hem B. Hon mådde inte så bra då helles allergi har satt sig i ögonen så hon hade helt röda ögon och var jättehängig :( Tog hem henne för nap och sen fixade jag middag innan de stora kom hem. Sen blev det dans för E, B stannade hemma och sov och A stannade hemma och gjorde läxor med min värdmamma. Medan E dansade tog jag en turborunda till mataffären för att handla lite nödvändigheter och en snabb runda in på starre innan jag hämtade upp E igen. Hu har numera bara en lektion på måndagar då hon oftast inte orkade med två, så hennes balett är flyttad till torsdagar! När vi kom tillbaka hem fixade jag så att de som behövde duscha, duschade, lunchlådor blev packade och att alla fick middag i magen. Sen fick jag sluta lite tidigare för att hinna med ett bodypumppass på gymmet 6.45! Körde ganska tungt idag så det känns bra :D Nu har jag precis kollat PH och ska sova! Natti :*








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?