Helgen 26-27 sep!

2015



 
På lördagsmorgonen blev det varm oboy med vispgrädde för alla ungar, inkl. mig :D
 
 
Fixad i håret för att Nana and Papa ska komma.
 
 
E skulle på dansrehersal och lyckades få till hennes hår i en sån liten munk. Så stolt då hon har kort page, pannlugg och supertjokt hår!
 
 
 
Barton Springs med Sara efter jubb!
 
 
Sen iväg på festligheter med Jill och hennes gym crew. Jill drack, vi fotade.
 
 
Alkoholfritt till Sara och Matilda som inte är 21, och för att Matilda körde.
 
 
Lekte lite med Jills mobil när hon gick iväg :3
 
 
Tog en paus från festligheterna och åkte till donken med Sara, gott!
 
 
 
 
Fina foton med Jills mobil medan vi satt och kollade på alla, och Jill dansade.
 
 
Ett sent besök på Barton Springs en söndagseftermiddag med!
 
 
Litet paket från Sverige med klänning, choklad, tidning och ett fins vykort! Saknade dock en påse med Gott och Blandad supersalt...
 
 
Barnen har fått hem sina halloweendräkter och B sprang fortfarande omkring i sin när jag kom hem.
 
 
Avslutar kvällen med spanskaläxa inför imorgon och subwayrester! 
 
Nu sitter jag och kollar på solförmörkelsen ute på min balgong, men skulle det inte vara sån blood moon idag? Aja, lite häftig var det iallafall. Nu blir det lite serietittande innan jag avslutar denna veckan också, godnatt!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?