Första dagen i september

2015



Då var det september och jag har 9 månader i USA! Hahah tänkte inte på det förrän nu på kvällen och kände mer "jaha"!
 
Iallafall hade jag nog den längsta jobbdagen idag som jag kommer ha denna veckan, tror jag iallafall... Kan vara att jag jobbar längre på torsdag heh. Men började vid 7 för att ta hand om B innan skolan. Lämnadde henne på skolan vid 9 och åkte sen till gymmet. Efter det åkte jag hem, åt duschade och tog en nap tills jag började igen vid 1.30. Lagade då middag och sen la jag B för en nap haha som jag la upp bild på innan. Efter det kom de stora hem och gjorde läxor och åt snack och sen körde jag A till tennis när de andra två stannade hemma med min värdmamma. Kom tillbaka och gav B ett bad och sen åt vi middag och lekte innan min värdpappa kom hem med A och så gav jag henne middag. Sen var jag off. Sitter nu på mitt rum och har kollat andra avsnittet av PH och vill läsa nu... Men mina ögon hade nog inte kunnat hålla sig öppna så får se om jag försöker eller om det bara blir greys ikväll... Vill inte riktigt kolla för jag har inte så mycket kvar och då vet jag att jag snart inte har något att kolla på gymmet :(
 
 
Bara en bild från idag på E och en nyvaken och ledsen B med blåbäsmustascher!
 
Förresten! Om ni kikar in under kategorin "En vecka i LA" så ligger det ett nytt inlägg där om vår onsdag på Universal Studios!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?