En väldigt bra onsdag

2015



Oh herregud, var på g att skriva tisdag i rubriken... Dagarna bara springer iväg!
 
Helt galet nu, på fredag är det ACL, en festival här som jag är så sjukt taggad över. Om 20 dagar kommer pappa och Felix hit och imorgon har jag 300 dagar i Austin. GAL1!
 
Iallafall så har dagen varit väldigt bra! Känns som att det blir mindre och mindre bråk, eller utbrott iallafall vilket är så skönt! Idag jobbade jag på morgonen för att få B redo till skolan och sen tog hennes mamma henne till skolan och jag åkte till Emmes skola. Blev lite arg imorse faktiskt för jag kom ner i köket och min värdmamma bara "vi glömde ge E till medicin så du måste åka dit mellan 9-12 och ge henne den". Det som gjorde mig arg var att det är min paus, jag jobbar inte mellan 9-1.30 men nu för att dom glömde så var jag tvungen att köra dit? Det var en glad E jag mötte iallafall så det gjort det lite bättre!
 
Efter det kom jag iväg till gymmet en stund innan jag mötte Jill på starre och sen blev det en runda på heb innan vi båda åkte hem. Käkade lunch och duschade innan jag hämtade hem B för sin nap. När de stora kom hem blev det snacks, läxor och chores innan vi började pyssla massa med två stora lådor, målade och hade oss. Kul var det! En liten paus för middag blev det och mot slutet gick A ut och lekte lite. Jag fick ungarna i säng snabbt strax innan 8 och sen var jag off. Är nu i mitten av dagens avsnitt av PH! Hörs imorgon :*
 
 
Bilen flippade lite imorse för såhär varmt var det inte! Det motsvarar ju 39C, och et var kanske 25 haha!
 
 
Ett rocket ship! Ska se till att få en bild på den färdiga imorgon ;)
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?