Torsdag 15/10

2015



Mindre än en vecka nu tills pappa och Felix är här :D
 
Idag hade jag också morgonen off och började med frukost, min himelska chiapudding, innan Sara kom hit och jag tog med henne till mitt gym. Vi började seriöst men det varade inte så länge hahah utan vi spenderade nog den mesta tiden med att hon skulle hjälpa mig med mina handstands. Jag börjar kunna det nu faktiskt!! Hon gav bra tips så bara att fortsätta öva nu :3
 
Efter det bar det hem för lunch och början av säsong 12 av Greys. Gjorde ett konto på Hulu för gratistrial så ska kolla ikapp Greys och How to get away with Murder. Efter att jag hämtat B var det bara snabbt hem en runda för att hämta E:s danssaker och snacks och sen åkte jag och B för att ta E till hennes dans. Efter dansen körde vi snabbt hem och jag lämnade av E och B och hämta upp A för att ta henne till tennis. Stressigt värre och hon var typ 30min sen! Detta var dock första gången sen E började med dans på torsdagar också som jag haft båda aktiviteterna själv på torsdagar då min värdmamma alltid försöker hjälpa mig med E. När jag kom tillbaka hem fixade jag middag till barnen innan vi åkte för att hämta upp A igen. Jäkla massa körande idag!
 
När vi sen kom hem städade vi undan massa, tog duschar, A fick middag och satte sig och gjorde klart sina läxor och sen satte vi igång Natt på museet när vi var klara med allt. Hann med 30 min av filmen innan det var läggdags :) De stora gick in till sig och läste medan jag nattade B och sen har jag suttit och bloggat ihop senaste veckan. Var precis inne och sa godnatt till de stora och mös lite innan jag gick ut. Är trött men slutar nog inte förrän om 2h så ska sysselsätta mig med lite How to get away with murder.
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?