Thursday and Friday

2015



Satan asså, hinner knappt blogga ju!
 
I torsdags jobbade jag 7.30-9 + 1.30-9.30 så det var en lång dag, dock helt okej för att eftermiddagen typ går åt till A:s tennis. på min paus åkte jag till universitetsshoppen downtown och sen mötte jag upp Sara och Jill för lite fika på Starbucks. Efter det blev det hem en stund innan jag hämtade B. Vi åkte hem och jag la henne för nap och jag lagade lite mat. Eftermiddagen var ganska vanlig med läxor och tennis. Hade även läggdags innan jag var off!
 
På fredagen jobbade jag 9-5 ungefär, min värdmamma tog B till hennes dans så städade tjejernas garderob då. Sen efter lunch, åkte vi till banken och till mataffären innan det var hem för nap. Var en ganska lugnt eftermiddag då A hade en kompis över och jag bakade lite med B. När jag slutat vid 5 åkte jag till mallet för att möta upp Jill. Dom hade superpriser på VS så tog chansen att handla lite nytt där och sen kollade vi runt lite i butiker innan vi satte oss på starbucks. Slutade med att vi satt där i typ 2h och vi lockade även dit Sara. Satt där i typ 2h till med henne innan vi flyttade oss till cheesecake factory för lite bröd och dricka hahah. Slutade med att vi åkte därifrån kl 11! Dock så hade Sara parkerat precis där och vi på andra sidan mallet så när Sara gick till sin bil började vi gå mot min. När vi kom bort dit dock märkte vi att dörrarna var låsta så fick gå tillbaka till ingången som var öppen och sen gå runt hela byggnaden för att komma till bilen, såååå störigt haha! Men hem kom vi tillslut!
 
Inga bilder från dagarna :(
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?