Söndag 18/10

2015



Vi fick inte mycket sömn till söndagen då Sara skulle upp tidigt för att träffa sin värdfamilj för lunch (Sara sov hos mig lördag-söndag). Så vi gick upp vid 10 och hon åt en liten frukost innan hon åkte och jag satte mig med min furkost och lite serier. Vid 12 kom sen Jill och hämta mig för att åka till månadens aupairmöte. Var asstaggade på scavenger hunt men då vi inte fick välja lagen själva, blev det välfigt tråkigt. Hamnade dock med Jill men eftersom att hon inte får gå så mkt så fick hon stanna kvar och svara på frågor medan vi andra gjorde uppgifterna. Dom andra två var två slöa brudar som inte brydde sig alls, hade lätt kunnat göra det själv men då man var tvungen att ha bilder på hela sitt lag framför olika saker var jag tvungna att släpa med dom. RIktigt dryga! Vi klarade iallafall allt tillslut men kom inte topp 3. Dock skrev Jill världens bästa Au Pair Oath!!! Helt galet bra och vårt lag hette "Girls in Blue. Lite sådär GoT-inspirerat ;)
 
Kids gathers, and now my watch begins. 
It shall not end until my flight home. 
I shall take no drugs, hold no weapons, kill nobody. 
I shall have great power and win all my battles. 
I shall live and eat at my work. 
I am the safe hand in the darkness. 
I am the driver to all activities. 
I am the shield that guards the kids from danger. 
I pledge my life and honor to the au pair life, for this day and all the 364 days to come.
 
- Jill 
(klicka på namnet för att komma till hennes blogg :*)
 
På vägen hem stannade vi så jag kunde köpa med mig glass hem och sen resten av kvällen spenderade jag med min värdfamilj innan jag gick och la mig tidigt!
 
 



jill

tack bästa 😍







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?