Onsdag och Riverfest

2015



Onsdagens schema var egentligen 1.30-10 men jobbade egentligen inte så länge. På morgonen hade jag min Clay-class vilket var hur kul som helst! Jobbar på en avskevspresent till min värdfamilj vilket nog kommer bli väldigt bra :3 Efter min class åkte jag hem och åt lunch innan jag började jobba. Hämtade B och sen åkte vi hem och tog det lugnt (eller hon tog det lugnt och jag tvättade) innan de stora kom med bussen. Blev då läxor, snack, ombyte till halloweendräckter och hårklipp (frissören som klipper min familj kom hem till oss som vanligt och klippte håret på barnen) innan det bar iväg till kyrkan.
 
Det var ett halloweenfirande och det fanns hur mycket som helst man kunde göra! När vi först kom in så fick man gratis snow cones, vilket även blev min första, helt okej gott! Sen hade de ett stort rum fyllt med aktiviteter; photo booth, mer snow cones, hoppborgar, cirkusfolk och massa godis. Allt var gratis också! Utomhus hade dom lite lotteri och fler hoppborgar och sen hade dom typ som ett lyckohjut där man kunde vinna kakor, barnen då, och så hade de flera som satt och målade av folk. Riktigt häftigt! Barnen var hur glada som helst och det var väldigt kul att jag kunde följa med!! När vi sen kom hem fick alla tjejer varsin dusch och sen tog mina värdföräldrar läggdags och jag var off. Käkade då lite kvällsmat på rummet och kollande antagligen något på datorn men kommer inte ihåg vad haha!
 
 
 
 
 
 Jag gjorde förresten min första omgång av chiapudding! Hade det som frukost imorse (torsdag) och det var huuuur gott som helst! Jag mixade mina chiafrön med naturell yoghurt, mosade hallon, kokosflingor och vaniljextrakt. Sen serverade jag det med skivad banan, mosade hallon och kokos. Åh så gott! 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?