Zac Brown Band

2015



Jag vet inte om man ska säga att söndagen började tidigt eller sent då vi kom hem klockan 6 på morgonen efter lördagen hahah. Vi förväntade oss att sova till 4tiden på eftermiddagen men vaknade efter3h sömn och var hur pugga som helst. Vi åt frukost och kollade sen Harry Potter innan det blev en nap på 3h till :3 Efter det körde jag hem Jill och jag åkte hem och duschade och åt middag. Blev sen upphämtad av Sara och Jill för att köra till Jills månadsmöte och sen vidare till Austin Amphitheater och Zac Brown Band! Var så ledsen så länge för att jag egentligen itne kunde gå då mina värdföräldrar gick = Matilda måste jobba. Men förra söndagen sa Nana and Papa att de kunde passa barnen så jag också kunde gå :D Såååå kul! Det var verkligen ett perfekt avslut på en sjukt bra helg, kanske min bästa jag har haft här i Austin. Konserten håll på i över 2h och på vägen hem stannade vi för pommers på donken innan Sara körde hem oss. Var lagom trött då klockan var sent och inte sovit så bra "natten" innan haha. Men det var en nöjd tjej som gick och la sig igår!
 
 
 
 
Mot slutet av konserten var Zac Brown själv på scenen och började prata om att han skrivit en låt tillsammans med Avicii och gissa om vi blev glada då?!?!? Sen sa han "Avicii comes from Sweden" och vi tre började skrika som fånar hahah, folk undrade nog vad vi höll på med. Men sen visade det sig att det är han som sjunger i Aviciis nya Broken Arrows. Kul att få reda på det då man annars inte riktigt vet vem som sjunger i hans låtar. Så vi fick höra en Aviccilåt live, som faktiskt framfördes av personen som sjunger den :3
 
 
Standardpose från min sida
 
 
 
 
 
 
Fina svenskar!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?