Satan vad dagarna ska gå fort!

2015



Tänkte att jag skriver om dagarna en och en från förra torsdagen och lägger upp dom på rätt dag så att jag inte själv blir helt förvirrad :3
 
Förra fredagen jobbade jag 5am-1pm + 9-11pm så det var en tidig morgon! Båda mina värdföräldrar var nämligen ute och reste (min värdmamma bara över dagen) så det börjades tidigt. Eller ja, vid 5 på morgonen gick jag ner och la mig på soffan istället för att hinna sova en liten stund till innan ungarna kom ner för frukost. Sen hade jag alla flickorna, kärde de två äldsta till skolan innan jag och B åkte hem igen och mös lite (och jag kunde ta en snabb nap på soffan). Efter det stack vi och mös på starbucks lite och handlade mat innan vi kom hem. Då gjorde vi riktigt fula cake pops som ändå smakade bra, innan jag var off kl 1 för att deras Nana och Papa kom hit för att passa dom fram till 9. Jag spenderade ett par timmar med att göra kale chips (så fruktansvärt gott och billigt att göra!!!) som jag och Jill skulle kunna ha i San Antonio. Efter det stack jag till gymmet och efter det till Cheesecake Factory för att möta upp Amanda och äta middag. Sen var det hem igen och jobba innan min värdmamma kom hem igen vid 11pm. Sen fick jag ääääääntligen sova!
 
 
 
 
Hahaha glömde ta bild på när alla var fördiga så blev en fjuttig bild på första plåten!
 
 
Note: Detta var helt klart den finaste...








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?