4 dagar kvar!

2015



En till mpndag avklarad och bara 4 dagar kvar till Miami och semester. Det kommer sitta bra ska jag säga er! En vecka att bara kunna sova ut, inte jobba och ta det lugnt.
 
Denna veckan jobbar jag bara 4 dagar (och ytterst lite på fredag) för att även min värdfamilj åker på semester på fredag morgon. Så de har kört på med 10h dagar eller där omkring så att ajg inte ska få det allt för lätt ;)
 
Måndag: 8am-6pm
Tisdag: 7.30-9am + 1-9pm
Onsdag: 8-10am + 2-8pm
Torsdag: 1-10pm
Fredag: 7.30-10am sen MIAMI
 
Jag kommer nog att överleva när jag vet vad som väntar på fredag <3
 
Idag tog jag B till en liten sångstund de hade enbit bort och mötte upp Karoline och hennes två värdbarn. Verkligen super! Det var en man som sjöng i typ 45 minuter, massa barnlåtar och alla barn och föräldrar sjöng med. B älskade det så det blir nog tillbaka dit fler gånger. Efter det åkte vi till target, sen mataffären och sen hem. Vi åt lunch och sen hade hon lite quiet time medan jag bäddade sängar och vek tvätt. Sen kom hennes syskon hem och B var uttråkad när de andra två gjorde sina läxor. Sedan spelade vi Othello och UNO innan det var middag och sen strax efter middagen var jag off :)
 
 
Min lunch idag <3
 
 
 
Lillan roade sig själv med att leka hund när E och A gjorde läxor
 
Efter att jag slutade chillade jag lite nere i köket och sen gick jag upp på mitt rum och satte mig ner för att få klart min scrapbooking för januari (!)... Ligger lagom efter! Men nu är januari iallafall klart och jag måste skriva ut bilderna från februari så jag kan sätta mig med det så fort jag är tillbaka från Miami!!
 
 
Ser nu att jag har något litet att sätta in där längst ner på sidan... Fasen, inte helt klar än då!
 
 
 
Kan väl itne säga att jag är helt nöjd med det, men det går helt okej. Förhoppningsvis kommer det bli bättre och bättre!
 
 
Började även så smått på februari ;)
 
Nu ska jag fortsätta att kolla på andra hungergames-filmen så att klockan inte blir allt för sent. Upp klockan 6:45 imorgon... zzZZzZzZ Godnatt!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?