200 dagar i USA!!!

2015



... firade vi med 10h jobb! Började redan 7am och jobbade fram till 2, sen jobbade ja gigen 6-9pm... Imorse vaknade jag upp med halsont så var inte på allt för bra humör. Men vi tog det lugnt (som vanligt :3 ), kollade film, åt frukost och sen städade vi A och E:s garderob samt deras skåp där dom har sina pysselgrejer! Blev bra tillslut efter lite tjafs. Sen åkte vi alla till en "learning store", kommer inte ihåg vad den hette, för att på lördagar har de tydligen gratis crafts. Ska se till att åka dit igen! Man kunde bar akomma dit och så har de en speciell sak de ska göra, som idag gjorde de fiskar som de sedan fick ett litet "fiskspö" till. Helt gratis! :D Efter det stack vi till Target, handlade marshmallows och en presentpåse (är ju farsdag här imorgon och min värdmamma behöver en presentpåse det inte stod "Happy birthday" på). När vi kom hem var jag off :)
 
Dock började jag må sämde så jag slängde i mig lite lunch och sen gick jag och la mig och sov fram tills jag började igen xD Vaknade typ 5.30pm för att ta en dusch innan bara! Mådde dock inte bättre efter min nap, snarare sämre... Hoppas det bara var något jag har idag, orkar inte bli sjuk :(
 
Sen när jag började igen, åt vi lite lätt middag och sen gjode vi smoores till efterrätt :D SÅÅÅÅÅ GOTT!!!! Efter det byggde vi en koja och kollade "Natt på museet 2" innan mina värdföräldrar kom hem och tog läggdags :) En helt okej lördag ändå, men lite drygt att ha jobbat iprincip hela dagen...
 
 
 
 
 
Imorgon jobbar jag bara 9am-12.30pm och den är det aupairmöte på eftermiddagen så ska se till att försöka bli frisk och hitta på något kul med Jill!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?