Oplanerad eftermiddag

2015



Jill kom och hämtade mig strax innan 4 och vi körde för att kolla på Cathedral of Junk som jag hört en massa om. Men när vi kom dit läste vi att det tydligen är hemma hos någon, att någon bor där (?) och att man var tvungen att boka tid innan hahah. Så blev inte så mycket med det! Istället körde vi till Austin-vykortet, tog bilder och sen körde vi runt lite innan vi bestämde oss för att gå på bio. Vi såg Paper Towns och OJ!!! vad mycket bättre den var än vad jag först förväntat mig. Fett rolig, vilket jag inte tänkte alls innan!! Vi båda satt och skrattade tills vi grät ett par gånger xD Sen släppte Jill mig hemma och jag tog en tidig kväll :)
 
 
 
 
Hahahahahhaha, asså hur dålig får en bild bli?! xD
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?