Hawaiian falls!

2015



Sagt och gjort så stack jag, Jill och Sara till Hawaiian Falls i lörsdags och det var väldigt nice! En ganska liten vattenpark får jag väl ändå säga men den dög. Hade en det rutchbanor och så hade de stora sällningar man kunde upp och klättra i och så hade man sele på sig, det såg cool ut. Vi tänkte göra det men nöjde oss med linbanorna då det blev för varmt att vara uppe från vatnet för länge :)
 
Sara kom hit och sen tog vi min bil, körde och hämtade Jill och sen var vi framme vid 11 har jag för mig. Vi badade massa, solade, åkte kanor och linbana innan vi drog oss för att byta om vid 4.30. Var inte så lång dag men det räckte gott och väl, solen tog väldigt mycket och vi alla brände oss någonstans hahah. På g tillbaka stannade vi på target, handlade lite och sen körde vi för att byta bil till Jills och sen körde vi till Sara för att hämta lite grejer så hon också kunde sova hos mig :) Sen till HEB för glass och sånt och sen åkte vi hem till mig för att äta glass, kakor och prova på Absolut Texas-vodkan som Jill hade fått från en vän. Smaken chili och gurka var väl inte min grej men flaskan är såååå cool, måste ha med mig en sån tillbaka till Sverige!
 
Sen chillade vi hela kvällen, kollade Pitch Perfect, Jill somnade tidigt och jag och Sara satt uppe lite extra. En bättre lördag med två bättre tjejer!
 
 
 
 
 
 
I just detta ögonblicket, tänkte jag "såhär sexig kommer jag nog fan aldrig vara igen!"
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?