29 Augusti

2015



Idag var det pooldag som stod på schemat! Jag jobbade 10am-6pm vilket är en vääääldigt skön dag. Dagen började dock tidigt för att åka till gymmet igen men det var skönt att få det klart! När jag kom tillbaka hem, duschade jag och sen packade jag massa snack för att ta med ungarna till poolen. Min värdmamma hade tagit alla flickorna ut på frukost och när de kom tillbaka så hade de massa chores och sen gick vi till poolen vid 12. Då kom Jill och hennes värdbarn med och de lekte massa. Efter poolen gick vi hem, duschade och sen lekte mina ungar dress up och klädde ut sig till Harry Potter, Ginny och Elsa hahah! Efter det gjorde vi middag tillsammans och sen var jag off :)
 
 
 
 
 
 
Min middag (y)
 
Efter att jag slutat så åkte jag med Alina en snabb sväng till Barton Creek för att hon skulle lämna tillbaka något och vi ville ses en snabbis för vi har inte setts på så länge (även om hon bor 50m bort...). Sen körde jag och hämtade upp Jill för att åka till Cheesecake Factory då det hade halva prices på alla cheesecakes idag och imorgon!!! Så då är det okej med cheesecake på en onsdag!!
 
 
 
Vi deleade på en snickerscheesecake och någon choklad/vaniljcheesecake <3
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?