En regnig torsdagsmorgon...

2015



Just nu sitter jag nerbäddad i sängen igen medan det ösregnar utanför fönstret. Planen var att åka till gymmet då min gratisvecka går ut idag och jag börjar inte jobba förrän 1. Men när jag gick upp såg jag att bilen var borta och den är fortfarande inte tillbaka... Så antar att någon av mina värdföräldrar har den till något ärende nu, vilket är lite smått störigt. Hade velat åka dit nu då jag inte slutar förrän 8 ikväll, men får bli gymmet då istället!
 
Det regnade typ från lunch och framåt igår, hela natten och det regnar fortfarande... Sådär lagom kul :( Har sett att vi typ fått en sjö precis bredvid där vi bor. Då menar jag ingen stor vattenpöl utan det är typ som en liten sjö, med ca 15 meter i diameter... 
 
Igårkväll innan jag gick och la mig passade jag på att fixa upp mina grejer jag hade med mig att sätta på väggarna! HAr bara varit här i snart två månader men har inte fått tummen ur att göra det tidigare xD Kan säga att jag är väldigt nöjd och det känns inte lika tomt på rummet längre!
 
 
 
 
Nu funderar jag på att gå ut i vardagsrummet här på ovanvåningen och sätta igång första sagan om ringen... Hade ju ett litet marathon med mig själv för någon vecka sen och såg alla Hobbitfilmerna och vill därför gärna se alla sagan om ringen nu! Har bara sett dom en gång och det var när jag stressade mig igenom dem innan första Hobbitfilmen för att då kunna se den på bio... Vilket var ett tag sedan!
 
Förresten! Började på min körkortskurs igår!!! Del 1 av 7 avklarade...








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?