Helgen 7-8 februari, 2015

2015



NU ska vi se om jag kan komma ihåg förra helgen.
 
Fredagen den 6e: Maria kom hit efter att vi båda slutat jobba. VI åkte och handlade frukt och choklad och satt oss och doppade bl.a. jordgubbar, banan och äpple i choklad samidigt som vi kollade Gone Girl. Skum men såååå bra film! och en välbehövlig tjejkväll!
 
Lördagen den 7e: Maria kom hit och sen blev vi upphämtade av Jill. Sedan körde vi och hämtade upp Natalja, en tysk aupair och rörde oss vidare mot en nationalpark. Kostade 6 dollar per person att komma in, vilket det inte riktigt var värt kunde jag tycka, och se andra tjejerna höll med mig. Kanske var där fel årstid men ändå... njöt av solen och gick omkring och snackade lite. Sen stack vi till Kerbey Lane och käkade en sen lunch och innan vi lämnade av Natalja stack vi en snabbis till något grafittiställe här i Austin. Så häftigt! Efter det stack vi och handlade jodgubbar, äpple, banan, choklad och cola (igen...), stack hem till mig och mös sedan på mitt rum ett tag innan Karolina anslöt sig. Sen satt vi bara på mitt rum ett bra tag, snackade och hade det jävligt kul! En bra kväll!
 
Nationalparken (bildbomb):
 
 
 
 
 
Bästa bilden på mig. Någonsin. Det är jag, Natalja, Maria och Jill.
 
 
 
 
 
 
 
Jag tycks aldrig lära mig att ta kort med min GoPro. JA, det är mina fingrar ni ser nere i högra hörnet på typ varje bild, då jag tydligen håller fel och fisheye-effektern gillar att få med mina fingrar på bild.
 
Grafittistället:
 
 
 
Söndagen den 8e: Jag jobbade ett par timmar på dagen så gjorde lite svenska pannkakor innan jag tog med mig ungarna till en av parkerna downtown. Ungerna fick springa av sig lite i solen innan vi stack hem för att E fick märkliga utslag över hela kroppen?! Allt blev dock bättre sen :) På kvällen kommer jag faktiskt inte ihåg vad jag gjorde...
 
 
Flickorna fick välja färg på sina pannkakor så dom skulle känna igen dom haha. Fick inte de blåa på bild men de såg definitivt giftiga ut!!
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?