Tisdag 25/8

2015



Idag öppnar cheesecake Factory närmre mig!!!
 
Men det är inte det inlägget ska handla om heheh! Jobbade 9-3 + 5-8 idag, så jobbar fortfarande! Ungarna kollar lite film så jag passar på att blogga. Imorse hade jag sovmorgon igen, sen när jag började åt jag frukost med B och sen åkte vi till bibblan för att lämna tillbaka böcker o möta Jill och hennes minsta. Lekte ett tag innan vi åkte och tankade och åkte hem för att tvätta sängkläder haha. Läste massa när lillan hade quiet time och sen hade jag paus vid 3. Satte mig då och fixade naglarna och läste mer tills jag började igen. Fickade då middag, åt med barnen och nu sitter vi och kollar lite tv innan läggdags ☺️ När min värdpappa kommer vid 8 ska jag åka till gymmet direkt och sen är jag ledig imorgon!
 
Godnatt 
 
 
Såhär ser det ut när jag läser, älskar min katt som jag köpte i LA :D Dock läser jag hellre i boken, men blev iPaden denna gången!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?