Tisdag 11/8

2015



I tisdags jobbade jag 8.30-4.30 vilket såklart är en väldigt bra jobbdag! Fick lite sovmorgon och när jag började jobba så packade jag luncher till alla barn, inklusive mig för att åka iväg på en överraskning åt barnen. Vi hamnade på Austin Zoo som mina flickor har velat åka till jättelänge. Vi såg massa djur och jag hade glada barn hela dagen! Dock var det väldigt varmt så vi spenderade väl kanske 3h där bara innan vi åkte hem igen :) När vi kom tillbaka hem så åt vi lite snack och gjorde chores innan min värdmamma tog B till hennes simlektion. (Vad hände med vanlig hederlig simskola kände jag där jag såg hur det var. Trycker ner barnen i poolen och barn skriker och spyr för att de sväljer så mycket vatten. Allt för att barnen ska lära sig simma så snabbt som möjligt? Förstår inte varför man ska låta ens u ge gå igenom det? 1h sammanlagt blir det hon ska lära sig simma på?) Då tog jag dom stora till poolen tills jag var off ☺️ Efter att jag slutade åkte jag till gymmet för att möta upp Jill och vi tränade massa handstands :3 Målet är att ta en handstandsbild på stranden i Hawaii tillsammans!
 
 
 
 
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?