Måndag och tisdag!

2015



Då har näst sista veckan med mina flickor på sommarlovet börjat (det är 3 veckor till skolorna börjar men vi alla åker på semester sista veckan på olika håll :) ). B var uppskriven på gymnastics camp och A på Harry Pottercamp, fett avis på det sistnämnda! E är i Seattle med min värdmamma :) Kommer hem på tisdag! Jag jobbade 8.15-9.15 + 1-8 igår (måndag) och började dagen med att lämna B på camp och sen var jag off och stack till gymmet. När jag kom hem åt jag och skypade med mamma och sen kom Michaela hit (gamla aupairen i famljen jag bor hos som är här för att hälsa på) och hon ska vara här till fredag. Sen följde hon med och hämtade B på camp, B kände inte igen henne först men efter någon minut kopplade hon vem det var igen haha! Vi åkte till gallerian för lite fika och sen hem innan vi åkte för att hämta A på camp. Hon var jätteglad att se Michaela igen. Sen när vi kom hem gick vi till poolen snabbt innan vi lagade mat och lekte massa Harry Potter-lekar som A lärt sig på camp :) På kvällen stack jag och Michaela och såg Trainwreck på bio. Väldigt rolig film, kanske lite för lång för att vara komedi!
 
 
 
 
B sitter med the sorting hat för att få reda på vilket hus hon tillhör! B var Harry Potter och fick Gryffindor, precis som jag som spelade Ginny Weasley :)
 
 
 
Idag jobbade jag samma timmar som igår men droppade A på camp idag istället. Sen åkte jag till gymmet igen och sen hem innan jag åkte för att hämta B på camp. Vi åkte hem och vikte tvätt och vilade lite innan vi senare hämtade upp A på camp också. Samma eftermiddag som igår typ, var off lite tidigare kanske då min värdmamma och E kom hem från sin resa :) Har stannat inne hela kvällen och scrapbookat!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?