En lördag med ändrade planer...

2015



Jag jobbade ju väldigt länge idag men det gick ganska fort! Stack ovh tvättade bilen med ungarna runt 11, efter det åkte vi hem och åt lunch och sen var vi tvungna att åka igen. Vi skulle lämna av A hos en kompis som bor ca 40min från oss, och vi skulle in om P.Terrys för att handla milkshakes att ha som färdkost. Idag blev det choklad och vanilj som de kom överens om! Sen när vi kom tillbaka efter att ha lämnat A så var mina värdföräldrar där och jag var off.
 
 
 
E hade en liten föreställning för oss där hon spelade gitarr och sjöng hehe!
 
 
Glada barn hahah... Dom tycker det är så kul att jävlas för dom vet att jag vill att dom ska le, istället gör dom detta xD
 
Åt en snabb och tidig middag innan Jill hämtade upp mig och vi skulle till ett event som hette Blacklight Slide Austin, verkade askul och biljetterna var ganska dyra. Typ att de skulle ha en slide, eller de kallade det för typ en lådsasflod som de då skulle bygga upp och vattnet skulle då vara med färger som lyser i UV-ljus, eller vad man säger hahah. Då kommer vi dit, får betala 10 dollar i parkeringen och sen ställer vi oss i kö tidigt för att kunna åka ner en gång, nä då är det en jävla matta typ på ett helt plant underlag, så alla fick ju typ springa halva banan för att kunna få någon fart. Man fick knappt någon färg på sig och det tog en jävla tid. Bestämde mig tillslut för att inte åka utan vi stack hem istället. Så besviken på det!! Visst att det var första gången men att det skulle vara så dyrt och så dåligt hade jag inte räknat med! 
 
Lördagskvällen slutade iallafall med att Jill lämnade mig hemma och jag äter nu en bagel, persika och dricker lite varm oboy! Till och med det är bättre... Nä, det var det sista eventet jag går på som är så hypat men slutar med bajs.
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?