6 månader sedan jag träffade bestie!

2015



Only three words needed, I love you <3
 

Idag jobbade jag 8-2.30 och lämnade både A och B på camp. Efter det åkte jag och E och handlade mat och sen var det hem och gå till poolen! Efter poolen duschade E och sen lämnade jag bara av henne hos sin mamma som var på B:s föreställning som de hade i slutet av sitt camp. Jag körde då till gymmet och sen hem för att äta innan Lena kom och hämtade upp mig. Vi körde och hämtade upp Adina och åkte sedan till mallet för lite shopping (för dom då, jag sparat pengar!) och sen vidare till Red Lobster! Lena och Adina skulle nämligen egentligen ha avskedsmiddag imorgon men då är jag på Jaws on Water, så tog det idag istället :) Jill hängde med också mest för att äta dom goda bullarna man får gratis på red lobster, och för att fira lite för att det var 6 månader sen vi träffades idag! Firade med alkoholfria drinkar och en lobster pizza! Lite småsorgligt att säga hejdå till Lena och Adina då de åker strax efter att jag kommer hem från LA, men förhoppningsvis hinner vi ses minst en gång till!
 
 
 
 
 Efter middagen körde Jill hem mig och jag skypade med en aupair min familj pratar med nu :( Åh, så jobbigt att de letar ny när det känns som att man själv precis kom hit! Eller ja, det är sån konstig känsla, på ett sätt känns det som att jag kom hit förra veckan, på ett annat sätt känns det som att jag alltid varit här! Men nu när jag ska tillbaka till Sverige så får jag ju se till att hitta någon bra som kan ta hand om mina tre små prinsessor (dekan vara prinsessor ibland faktiskt, även om de för det mesta driver mig vansinnig xD) tills jag kommer och hälsar på igen! Efter det kom Jill hit och ska nu sova här :D Vi planerar världens roadtrip till hennes resemånad! Väl tillbaka i Sverige blir det att spara massa pengar så att den verkligen blir av :D



bestie såklart

❤️❤️❤️❤️







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?