Torsdagen 22/10-15

2015



 
På torsdagen vaknade vi vid 8 och tog det lugnt innan jag tog med dom till Kerbey Lane för frukost. Väldigt gott det med! Efter en stund där hämtade vi upp vår hyrbil som vi skulle ha när dom är här och sen hann vi med en snabb runda på mallet innan vi åkte för att hämta upp B. Hon har varit såååå exited över att träffa dom hahah. Så B fick två nya bästa vänner väldigt snabbt. Vi tog med B till Target och Walmart så pappa och Felix fick kolla runt lite och sen åt vi glass på Amys innan vi åkte hem för att hänga lite. Nana and Papa var då där för att hjälpa mig nu när jag hade gäster och Papa passade B och Nana tog med E till hennes dans och jag hämtade upp A hos en kompis. Körde henne sen till tennisen och efter det var jag off. Då hämtade vi upp Jill och tog med pappa och Felix till Moviehouse and Eatery för att se The Martian, väldigt bra film! Och de blev ganska impade av biografen :3 Filmen var slut ganska sent så vi åkte hem och la oss efter det.
 
 
 
 
 
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?