Torsdag 5/11-15

2015



Jag stack faktiskt och tränade tidigt på morgonen i igår igen och när jag kom hem kollade jag klart Divergent och sen blev det en nap innan jag hämtade B. Vi handlade mat efter skolan och min värdmamma tog E till hennes dans så jag hade bara B och sen A för att ta henne till tennisen. Kommer inte ihåg vad vi åt till middag men jag jobbade sent, till 10.30 så efter att vi kom tillbaka från tennisen blev det mat och dusch för A och de andra två lekte innan läggdags. Kollade lite Jessie på netflix innan vi gick för att läsa och sova heheh. När ungarna var i säng så passade jag också på att läsa lite, försöker hinna klart min bok innan resemånaden så jag kan bara ta med mina hungergamesböcker för att läsa när vi ska spendera många timmar på flygplatsen!
 
 
 
 
Mer än halvvägs nu!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?