Late night thoughts

2015



 
Detta är så sant! Jag har aldrig riktigt förstått detta då jag inte har varit ute och rest så mycket, mest rört mig omkring Sverige, dels för att mina föräldrar inte varit ute och rest med oss så mycket men också för att jag inte haft intresset till det. Men så tog jag beslutet att åka hit. Ett år borta kändes som en evighet när man hade det framför sig, men när det nu nästan ligger bakom en så inser man hur kort det verkligen är. Hur mycket som kan hända, förändras och upptäckas under 365 dagar är fantastiskt! Jag har ändrat min så mycket som person, inte att jag blivit en annan människa men jag har en helt annan inställning till livet.
 
Jag vill ta risker, jag vill ut och se världen och jag har insett att allt annat som skola framtiden kommer alltid att finnas där, det är oundviktigt för min del. Det är en del av mina planer och drömmar, men just nu finns det andra saker jag vill göra. Jag hade aldrig trott att jag skulle åka tillbaka till Sverige och känna att ett år inte var nog för att upptäcka det jag vill se, men det är exakt så det kommer vara! Jag vill se mer av världen samtidigt som jag fullständigt fallit för Austin. Som bilden säger, man blir så rik av resa men det störta priset man betalar är att man aldrig kommer känna sig riktigt hemma någonstans. 
 
Jag har nu insett att mitt hjärta alltid kommer finnas här och i allt det oupptäckta. Jag vill vara överallt på samma gång vilket känns väldigt hopplöst i sig, men det betyder bara att jag har ställen att sakna och längta till, vilket jag är så tacksam över!
 
I'm ready to take on the world, once again!



Frida

http://fridanyburgs.blogg.se

Va spännande!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?