Jobbe- och halloweenlördag (31/10-15)

2015



Det var en trött Matilda som vaknade på morgonen efter halloweenfesten på fredagen men det var bara att gå upp och jobba! Tog med ungarna till bibblan för att lämna tillbaka lite böcker efter att vi städat upp här hemma lite efter A:s födelsedagskalas. När vi kom tillbaka hem bytte E om till danskläder och jag fixade hennes hår och sen bar det iväg på balletrehersal. När vi kom tillbaka hem var jag off. Gick då och tog en nap för att vara piggare till kvällen och sen vid 5 kom massa grannar över till oss för en liten neighborhood-party. Min värdmamma hade beställt hit pizza och alla grannar hade med något, så det blev en väldigt god middag. Efter lite mat, kakor och dricka började alla gå trick or treat vilket var kul. Ungarna sprang mest mellan husen och om de inte fick tag på något godis så började de storgråta, precis som att de inte fick nog med godis ändå?? När det var klart kom Alina och hennes värdfamilj in till oss lite och sen gick Alina hem till sig för att fixa sig lite. 
 
Vid 9 tiden kom Jill och Sara och hämtade upp mig och Alina och sen bar det iväg till min vän igen. Hängde där ett tag innan vi drog ut för festligheter och Jill körde hem. Det bästa med denna kvällen var nog att det blev vintertid här då, så vi fick en extra timme på natten! När klockan hade slagit 2 för andra gången började jag och Sara att leta oss utåt och tog den en lyft hem. Sara körde sen hem från mig. En väldigt lyckad kväll det med!!
 
 
 
 
 
 
Såååå mycket folk ute!
 
 
 
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?