En söndag i San Antonio (1/11-15)

2015



På söndagen var det upp tidigt igen då Jill drog med mig och Sara till San Antonio för hennes fotoklass. Hon skulle ta lite foton på några kyrkor och vi bara hängde på. Var vädligt fint väder och säkert 25C+ vilket var såå skönt! Jill gjorde klart sina uppgifter och vi hade liten photoshoot för mig och Sara hahah innan vi åkte till San Marcos och outletten där. Det var ändå på vägen hehe. Jag gjorde världens klipp och köpte min favoritperfym med typ 75% rabatt på VS och sen handlade Jill och Sara lite inne på Nike. Jag blev sedan hemkörd och de andra åkte hem till sig. 
 
 
 
 
 
 
 
När jag kom tillbaka hem så var Nana och Papa här för att fira A då det var hennes riktigta födelsedag. Hängde där nere lite med alla och fick även reda på att dom ville passa barnen på söndagen, vilket betydde att jag kunde gå på Zac Brown Band!!! Blev såååå glad för var inställd så länge på att jag inte skulle kunna gå. Efter en stund körde jag sen med Alina och en ny aupair till månadens aupairmöte som även var mitt sista. Hängde kvar och snackade med Alina, Amanda och Vivian innan jag åkte hem och la mig tidigt efter en väldigt rolig helg!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?